Im alive!

Har inte mkt mer att säga än att ja lever..
Igår flyttade vi tillbaka gymmet.. jag o 12 killar typ.. då blire sånt läge man inte vill visa sig klen och tar i som fan..
Vi höll på i två jävla timmar!! Snacka om att inte behöva styrketräna på ett par dagar..
Ja har sååån tjurnacke idag känns de som, kan inte röra mig..

Efter jobbet gick ja och Carro 90 minuters promenad iaf.. 9tusen steg :) inte illa..
Så har vi käkat kycklingsallad nu på kvällen..
Shoppat solkräm å sån shit ida me.. nu fattas bara en såndär mp3högtalare.. så vi kan lyssna på skön musik när vi förfestar på hotellet och vid stranden =)

Eftersom ja tar bilen imon med *LYX* är det 9,5 timmar innan ja behöver gå upp..
Riktigt nice.. Såå nu blire helkroppsmassage-deluxe känner jag..
Dani är lika stel han mohaha!



3 dagar kvar till Türkey! Ska dricka bärs, slurpa drink efter drink å äta mat för tre.. Oh yeah! Lite sol på de me o semestern e komplett..
MEN!!!!!!! NU börjar ja undra lite över flyget här igen då va..
Ja har funderat o funderat o tänkt o tänkt på hur de ska sluta denna gången.. Så kom ja på att ja måste fråga flygexperten Jossan om vad hon vet om flygbolaget "Cyprus Turkish airlines" no offense!!! MEN de låter lite "läskigt" för en Svennebanan som ja..  Aldrig hört talas om flygbolaget..

NU MASSAGE!!!! Tudiluuuu!


Puss på min snälla man! Som diskar, städar, lagar mat och är allmänt huslig!!
Så ska de tämjas!!!

Kommentarer
Postat av: Isa

åh! jag hoppas verkligen ni får det asgött!!! lova att skänka en tanke på mig.. hemma i tråk-sverige.. bläää.!

efter ni kommer hem MÅSTE vi iallfall ses!!! haha, nu kan vi inte skjuta på det längre!

pussar

2009-08-11 @ 19:16:31
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: maddäää

Haha ja tänkt på de idag Isabelle att nu får vi fan se till att ses snart.

vi kommer hem 22:a sen e de löning där.. ska vi köra en utgång på helgen efter där då? =)=)

Skriva upp i almenackan redan nu =)



Ps lovar sända massa 40graders-sol tankar till dig ;) sötis!!!!

2009-08-11 @ 21:07:40
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Josefin

God morgon! Roligt att bli tillfrågad :) Generellt skulle jag säga att cypriotiska+turkiska bolag inte är någon fara alls så länge man flyger internationellt med dem, däremot har de lite tråkig statistik vad gäller inrikesflyg (alltså plan som ENDAST flyger inrikes). Med "lite tråkig" menar jag sämre statistik än nordeuropeiska bolag. TURKISH (inte Cyprus Turkish men de ligger lite i säng med varandra) Airlines kraschade dock på en internationell flygning till Amsterdam för inte så längesedan, du kanske minns det planet som gick i backen precis innan landning. Haverirapporten är inte klar än men jag tror på a) Pilotfel, de hade valt att tanka för lite bränsle och fick soppatorsk eller b) Windshear, det vill säga starka vindar på låg höjd som ofta är förrädiska.

Dock menar jag det jag skrev förut, de är inte värre än någon annan på de internationella linjerna, så du kan vara precis lika lugn som när ni flög i början av sommaren! Och jag tycker fortfarande att du ska fråga om du får komma fram och sitta i cockpit! :)

2009-08-14 @ 08:31:55
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tycker det är jättetråkigt med folk som blir nervösa innan de ska flyga, det är ju annars en så mysig känsla när man ska iväg! Man åker till flygplatsen, parkerar, ser massa folk med resväskor varav en del är nyss hemkomna och ser ut som negrer, checkar in sitt baggage, går till tax-freen och köper något gott, tar en god fördrink (jag har lite svårt för detta, det tar liksom emot att supa när man ska flyga, men det verkar så nice!) för att fira semestern (INTE för att man är nervös), andas in den härliga flygatmosfären, ser ett crew med fina uniformer gå förbi, boardar ett rent (om man inte åker med Ryan), svalt plan, försöker glotta in i cockpit, fina flygvärdinnor, får höra vädret på destinationen, känner jetmotorernas kraft när man accellererar på banan och hela tiden vet man att man ska till en rolig destination. Det kallar jag njutning!

2009-08-14 @ 08:37:12
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0