Världens coolaste katt!!! O min träning för dagen :)

 

Såhär ligger världens mysigaste Mr. Morris var dag o unnar&gattar sig.. här säger han hej och blinkar lite flirtigt med ena ögat ;)  -"Haaaj, haaaaj!"

 

<-- sen när vi käkade i köket hade en fet, stickig boll fastnat på svansen på Murris.. 

Hehe.. så lite b ut.. lite stickisigt.. men han va gla´  ändå! 

 

Ja ida sov ja minsann te tio.. (kvart i tio iaf) snoozade.. Jepp Madeleine Lövdahl snoozade bort ett par 10-minutrar från kl nio.. Dani gick upp o jobbade vid fem mohaha.. (för en gångs skull får ja ligga kvar) käkade mitt nya goda gi-bröd från jonsons konditori, läste lite "fredag" surfade runt lite o drack kaffe..

 

Sen har ja tränat såklart!! Vilket pass.. ja vill bara lägga mig o dö nu.. ska bara äta lite kycklingsallad & bagge som bidde över från igår..

 

 

 

Och dagens träning blev:

 

  • 20 min crosstrainer
  • 12x4 korsrygg/ryggresningar på matta ca 100st
  • 200 situps på boll, 100 situps på mattan
  • 9 set axlar
  • 3 set rygg

KILL ME!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla bruden.. NICE mage.. KILL ME istället.. har inte rört på mig på en vecka.. Säger bara KILL MY LATHET... and Kill my halsont.. hatar att råka ut för massa skit när man äntligen kommit igång.. NE nu smäller det... (så sa jag innan me) men nu menar jag det,, (nog)... usch fy fan.. någon ge mig motivation.... Madde... Du är skit duktig. va stolt...

2009-04-20 @ 08:31:55
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Till: Sötan!

Hahaha.. "kill my lathet".. men de e så typiskt att man ska råka ut för sjukdomar när man väl sätter igång.. ja som vill springa o allt nu, men mitt knä e paj på direkten ;(

Ja nu kör vi 2mån till innan stranden intas av våra tränade kroppar ;) kom igen!!!

2009-04-21 @ 20:52:47
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0