Klart en sa unna sääj lite höppning! Mitt i allt!





Nya blommor, nya gardiner...  nicenice!



Alex helt inne i x:box:et

Sexig bild :P tyget ska ja sy kuddar av.. när ja har tid!

Världens bästa kisse tar igen sig efter en "hård" natt!!!

 Yes tar kort typ efter varje träningspass.. för att dokumentera om det händer något bra....
eller kanske dåligt!!

rätt kul ta fram kort från förra året och jämföra.. motiverande att se sina egna resultat.. eller vad säger ni?
inte så mkt alls va?

 Hoppade me världens bästa lilla bror!

Bäst hålla i trädet!!








Jag kan fan inte minnas senast ja la mig på dagen måste varit? iaf typ ett år sen?.. jag är så trött efter en veckas jobb, inventering frekväll, lördag.. träning varje dag.. ja e så trött så ja spyr snart..
Ja får ångest över att inte ha ådstakommit något på en hel dag.. men ja har iaf gjort allt va bilderna säger :) o handlat me.. o lagat linssoppa så de räcker hela veckan..

Idag händer nog något spännande senare :) hihi.. hemlis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0