Min helg i bilder, mkt träning :)



Fredagmorgon började med ett ryggpass på gymmet! Efter det en timmas promenix med denna skönhet!
Grillade/Chillade!
Mirre hade kalas på kvälla!





Lördag:
Triceps/Mage på gymmet, 1-timmas promenad med Candie..
Käk hos Daniels päron


Hem o fixade i fejan för fullt!


Dani körde mig till brorsan i stan..
Sedan förfestade vi där med lite folk o hade de trevligt..

Sandri hade fixat oss på g-listan så vi stack te centrum o dansade lite o psykade folket..
Sedan träffade vi lite gotländska sköna killar som körde runt på oss te macedonken o även körde hem Sandri till Habo haha.. nice..


Enda bilden från kvällen, då Sandra slarvade bort sin kamera :P typiskt oss me såna grejer.. fan!!! Min gick sönder i fre ju..


Söndag.. bakis? who ? me?
Ne ja gick 1 mil från oss till allra längst bort i skillingaryd :)

And theeen??
Så kom Dani o hämtade mig :) solning på balkongen på em och senare på kvällen drog vi med hellund, tobbe o oskis o såg senaste "Fast&Furious" filmen.. nice! Mkt fina män vettö!! (I filmen alltså ;) )
En tacotube på nya tacosstället unnade Daniel oss efteråt :)

Måndag = sov som grisar till 10.. frulle, gymmet som sagt var o en promenad med candie..
nu blire fläskfilé som gottat te sig i ugnen till det serveras det även grillade champinjoner & paprika.. MASSA rotfrukter och en sås gjort på turkisk yoghurt!!
Nyttigt&gott!!




FY FAN SÄGER JA BARA, VA GOTT DE HAR VARIT ATT FÅ VA LEDIG ETT PAR DAGAR! Välbehövligt!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah fan vilken bild ser ut som jag är en jätte ;)

2009-04-13 @ 19:37:43
URL: http://sandralovdahl.blogg.se/
Postat av: emy

haha duktis! ja såg dig genom skillingaryd, fyfan va duktig haha

2009-04-13 @ 23:41:53
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fasen va duktig du varit heeela påsken. Själv har jag jobbat. så jag har inte hunnit med träning för fem öre. MEN GODIS DET HINNER MAN ALLTID MED.. KONSTIGT:: =)Läste ditt inlägg om magen.. fan va bra det va.. Själv skulle jag vilja punkt träna mina mcmuffins... (kärlekshantagen) men som sagt. Vet att det inte går.. Fan me.. kunde inte gud uppfunnit punktförbränningen.. =) Har försökt lägga om min kost.. Hoppas det hjälper.. den som lever får se... tack för alla göa tips... kramen

2009-04-14 @ 08:48:12
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Madde

Just de hur gick de på elmia? Sålde du möe hamböjare å köv eller??

Haha de brukar va så.. äta hinner man alltid haha..

mcmuffins haha.. go du e!!

ja lite punktförbränning hade inte vart fel, men inga genvägar här inte ;) hehe.. vad kul du gillar mina små tips.. :) motiverar mig till att skriva massor!!



Hur käkar du nu då? :) ja försöker me va mer skärpt me kosten nu.. mer protein mindre kolhydrater/fett..

2009-04-14 @ 20:40:46
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Maddi

Just de ja hur gick de på elmia? såldes de möe hamböjare & köövar eller? :)



Haha, de e ju så.. äta hinner man alltid :)



Vad glad ja blir att du gillar mina små tips ibland.. Motiverar mig att skriva mer sånt!!



Ne "tyvärr" finns de ju inga genvägar. mcmuffin hahaha!!! ..



Hur har du ändra om din kost nu då? Ja ha me gjort de lite.. mer protein mindre kolhydrater/fett..





2009-04-14 @ 20:43:26
Postat av: Titti

Madde du ar saa super duper soooooot!

hihi saknar dig din lilla fis. :) puss Titti

2009-04-18 @ 07:21:36
URL: http://ttforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0