Träning skärtorsdag :)

Efter 8,5 timmars konstant räkenskaper (15min lunch) fick ja äntligen sätta mig på bussen och åka hem..

Fick äntligen prata me Dani mer än 1minuts samtal på morgonkvisten..  :) 

 

Drog till gymmet med mina stackars små knän som känns en aning ostabila..

 

Så det blev ett lugnt men tufft benpass.. en maskin o resten med mig själv o en pilatesboll..

Kom på lite olika övningar.. som brände bra i lår & rumpa.. 

Utöver ben blev det även 300-situps och 15min cross/10min cykling..

GÖTT!!! 

Fick min bikini idag me, tror ja gillar den.. fick mig en chock när den kom.. typ såg ut som en XXXXXXXL BIKINI.. men man kunde knyta o joxa som man ville.. 

 

Nu är jag jävligt hungrig och segius.. 

- Alex, sätt på tv:n Daniel!!! 

-Ehhehhhehhh va hettere, eehh a va va de nu igen ja skulle säga? Va pratar vi om? 

- Har du satt på mikron? Ja menar grillen! 

 

Kvällens roligaste skratt:

-Alex (lillebror) fick världens fetaste påskaägg av Daniels moder.. 

Så ja skämtade lite me han o sa:

-Kolla här , du fick ett påskägg, de e lite litet.. 

Varpå Alex svara:

- Aa men de gör ingenting :) tack! 

 

Hahaha klockren..

Nu ska jag Daniel o övernattaren Alex grilla hamburgare på balkongen och avnjuta med supremebröd (sån som max har :)) massa sallad o pepsi..  fasiken va mysigt!! 

 

Va gör ni ikväll? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0