Min påskpåse innehöll:


Fick en påskpåse av Daniels föräldrar som passade mig utmärkt:

En tidning: "Topphälsa" med en träningsdvd i

2 påsar med cashewnötter

V6 tuggummi

Lotter

:)

That´s me!

Var riktigt trevligt hos Mirre igår.. drack en cider.. chili/mandarin.. min favo!!
Var helt svettig av skratt o roligheter ändå..

Idag är ja pigg o alert o pälsklingen gör mackor, kokar ägg o fixar kaffe till mig nu..

Sen ska vi träna om någon timma och jag ska gå med Candie en timma efteråt..

Ett besök på systembolaget ska väl hinnas med också..


Vid halv tre är vi bjudna på middag hos Daniels päron... O vid sju ska vi va hos Coffe i stan hehe..
hårda bud idag!


En sur sak: Skulle lägga i min kamera i väskan igår..
Bara de att ja missade väskan o den kom liksom bakom väskan o åkte stenhårt ner i golvet..
Sönder :(:(:(


Kommentarer
Postat av: Isa

hur var det på påskaftonskvällen då? blev det några festligheter?

pussar

2009-04-13 @ 12:17:08
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0