Maddes nyttiga baconsallad!!



Maddis baconsallad:
Du behöver:

  • Grekisk sallad  (köpte färdig på icamaxi i påse, i är det en liten påse. I påsen är det tärnad ost i olja, samt oliver.. <-- godaste ever)
  • Måbra kotlettbacon - mindre fett, mindre kalorier
  • Grova baguetter - jag hade icas egna..

Så gör du:

1. Stek bacon i lite olja på medelvärme.. häv i lite kryddor efter eget tycke&smak. Sätt ugnen på 225 grader och lägg in baguetten..
2. Häv i salladen i en bunke.
3. Lägg bacon på hushållspapper så att flöten rinner bort.
4. Blanda i ungefär 40gr pinjenötter som ger bra med fetter..

Servera salladen med det varma, frasiga brödet, en klick smör och någon kall dryck till =)

Min nya favomat, lätt.. OCH de räcker till lunch imorgon (längtar redan)






Kommentarer
Postat av: Malin Hermansson

Madde!

Du man blir sjukt inspirerad av din blogg. Det ar sa jakla skont med traning och bara att lasa om det gor att man bara vill aktivera sig! Tusen tusen tack!

Far jag bara fraga vilka tider du ater?

Jag tror att jag ater hyfsat bra, man har ju lart sig over aren litegrann hur man funkar. Men samtidigt tranar jag inte lika mycket som du.

Tack igen, och kram i varvadret!

2009-04-21 @ 18:08:24
URL: http://soundtrackofmalin.wordpress.com
Postat av: Till: Malin!!

Åhh vad glad jag blir, du är för gullig :) Klart, du får fråga va du vill :) när ja börjar sju äter ja frulle vid halv sex, mellanmål vid halv tio, lunch vid tolv, mellanmål vid fyra och sen middag/kvällsmat beroende på träning o sådär..



Vad gör du nu för tiden? Du skulle väl förtsätta som dykinstruktör? Vilket land va de nu igen? Glömsk



Kramar!!

2009-04-21 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0