Lördagkvällen/Söndagförmiddagen

Vilken härlig kväll igår! Grill hos Mirre o en sväng te Sanna..
Sen kollade ja o daniel på "ja vet va du gjorde förra lördagen" o myste te ett!

Nu har ja nyss gått upp och käkat frulle.. ska väl göra de ja fruktat för hela veckan (läs: diska) alldeles strax..
Dani tvättat som vanligt så ja gjorde frulle på sängen till honom som kompensation ;) snällt va?

Har en dejt om en timma med Sanna.. vi ska promenera en timme, sen ska ja gymma med Daniel :)


Blir en soft dag, laga mat, städa lite o fixa&dona..

Ha de nice!


Kommentarer
Postat av: Isa

Men lägg av!!! Nu får ni sluta grilla!!!

Läskande som bara den o läsa om det hela tiden.. haha.

Det var riktigt gott med tacos iaf! Rejäla köttbitar i, sån gillar man!



Ja du, det är plugg i all ära.. Men man har liksom inget val, och så är det faktsitk rätt kul också! så jag ska inte klaga, även om det är kämpigt ibalnd. Och jag är övertygad om att du kommer plugga minst lika mycket! Bara det är kul så är det ingen börda liksom..



Hörde av mamma att hon träffade dig o Sanna på promenaden! haha. ser du, jag har koll!! även om jag är på andra sidan klotet! haha.



Hoppas du haft en go söndag bruden!! Kramas o pussas

2009-04-19 @ 17:03:29
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0