Kost onsdag!

Dagens matintag: :) 

 

Frulle: Två stekta ägg, två knäckebröd med smör&skinka, halv liten melon, kaffe, vatten med citron i..

Mellis: Päron & ett knäckebröd

Lunch: Grillad lax, grönsallad, sås gjord på kesella smaksatt med bbqkrydda, knäckebörd

Mellis: Äpple "pink" från ica maxi.. finns fan inge godare äppelsort!!! 

Mellis igen: Proteindryck whey 80, ett par dl mjölk

Seeen middag: Ska strax käka chorizokööv me lite fett men med mkt grönsaker :) 

 

Dagens lilla motion är endast en 25min promenad på lunchen.. 

Var så trött när ja åkte på tåget hem och kom på att ja tränat: 

tis, ons, tors, fre, lörd, sön, mån, tis.. så behövde kanske en vilodag idag :) imorgon är de ju ben me!! Gött!! 

 

See ya!! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin Oskarsson

En av de bästa sakerna med att träna mycket är att man får äta mycket! :)

2009-04-16 @ 09:01:36
URL: http://julietoscar.blogg.se/
Postat av: ´Fi

Klart man ska länka till denna göa sida.. Ne jag är fortfarande kvar i hälsoborgen.. BORGEN=FAST.. skratt. ne jag ska nog börja i källaren snart.. ska ner å testa iallfall. Ja, nu ska jag passa på att fråga dig. Vissa säger att det är farsligt att träna när man är sjuk. Och vissa säger att man kan träna om man mår si eller så.. Men va säger du? Känner mig inte hängig eller så.. Har bara så sjukt jävla ont i halsen.. Skulle du träna? Eller vänta? de e fasen svårt det där..Help

2009-04-16 @ 14:47:16
URL: http://mrsfi.blogspot.com
Postat av: Till Josefina

Håller me dig helt och hållet :) älskar mat!!

2009-04-16 @ 17:21:26
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Till: Fii!

hahaha borgen = fast.. hoppas du lyckas bryta dig ut sen då ;)



Är man lite förkyld = snorig så är de ingen fara.. men har man ont i halsen ska du va försiktig! Bättre vila ett par dagar o sen köra järnet än att bryta ner dig sj totalt!! har du ont i halsen har du ju troligtvis ett virus i dig.. akta hjärtat!!



vet hur svårt de e, spelade alltid match förr när ja hade halsfluss o grejor.. sprang i halsduk typ mitt på sommaren haha. så störd!!!!



Händer i helgen då? :)



Ha de finast!!!

2009-04-16 @ 21:17:20
URL: http://mlovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0