Impulsbokad resa :) Kreta here we come!

 

HIT SKA VI :) 2-JULI BÄR DET IVÄG! WOHO!!!!!!!! 


Kommentarer
Postat av: Isa

men jag vill också grilla!!! och jag vill också till kreta!!! är det du o daniel som ska åka eller? vilke del av ön ska ni till? jag har både vart typ lite utanför chania och platanias. det är jätefint där. GUD VAD AVUNDSJUK JAG BLIIIIR!! suck..

vad kul o ha nåt o se fram emot! Hoppas allt är bra. vad ska ni göra i påsk?

Pussar

2009-04-10 @ 04:16:10
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Maddi

Om cirkus 2mån ska vi allt grilla Isabelle ;) haha visste du skulle va den första (och kanske enda :P) som kommenterade detta inlägg.. du e för go du!

Hittills är de jag daniel o hellund :) värsta gänget ;) sugen på att joina eller? ;) vi ska faktiskt till Chania :) visste inte du varit i grekland förut..



fan isabeller nästa år åker vi o säsongar i grekland!!!! :P

Nu har vi nyss käkat frulle, daniel ska meka me bilen hela dagen, jag ska strax till gymmet o sen ev gå te skryd tänkte ja!

Ikväll ska vi fira Miriam som fyller 20 och imorgon ska vi te min brorsa o förfesta o sen troligtvis ut.. e ju elmia mässan i jkpg nu så hoppas de blir kul o mkt folk :)

va hittar du/ni på i helgen då?



Massvis med kramar!!!

2009-04-10 @ 09:52:55
URL: http://mlovdahl.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul med Kreta, dit flyttar jag idag faktiskt:) Kommer bo i närheten utav Chania eller ca 30 minuter därifrån. Så om det vore minsann kul att gå ut ihop eller något när ni kommer dit:) Om du/ni vill vill säga haha:)

2009-04-10 @ 16:15:29
URL: http://lottacarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0