Inflyttningsfestbilder del.1














Här kommer de efterlängtade bilderna. del . 1.. massa bilder kvar att visa er..

de kommer, de kommer...

Helgen har varit riktigt slappe å gö.. eller slapp å slapp.. fre: jobb, inflyttningsfest/utgång :) hade sjukt kul! o dansade te svetten rann o lite till.. mina öron pep hela lördagen.. inte bra stå  på högtalare i flera timmar haha.. (dock en låg sådan för en gångs skull där man fick stå på :)), lördag, stan med daniel o alex.. shoppade saker till lägenheten i massor o fön o massa annat.. käkade pizza o kollade film på kvällen o myste.. söndag match o sen tacosmys o andra avenyn, perfekt söndagskvällsavslutning..

idag har jag jobbat 7-18.. elva timmar på jobbet, jippie (för plånbokens del iaf)
blev en vända till öb på lunchen o shoppade riktigt fina ljusgrejor ja spanat på ett tag.. ni kan la få se de me om ni vill?
tjatisar..

nord har varit här o fikat ikväll o sen följde ja henne hem.. nu väntar en dusch o sen lite kvällsmat o glo på tv me daniel & katten..

sitter å spanar lite på kryssningar me.. ska få me mina väninnor på de tänkte ja.. de låter väl som en bra idé eller?

fotbollen helt slut nu - nu blire mer gym o egen konditionsträning.. oh yes.. imon e de dags för gymmet.. längtar redan.. hehe..

puss på er va..

Kommentarer
Postat av: Titti in the us and A

va fan! jag vill meeeeed vara med!! Sakanr er

2008-09-30 @ 02:58:11
URL: http://ttforlife.blogg.se/
Postat av: Isa

haha. finfina bilder där ja! va kul att du hade trevligt! det va jättekul o träffa dig!!

ska du börja träna på Friskis med mig snart elle? börja känna mig lite ensam...



puss

2008-10-02 @ 13:50:03
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0