Jag? Mördare?

 Belopp
  Saldo21 365,40
  Framtida insättning-21 319,07
  Skyddat belopp-48,20
  Tillgängligt belopp-1,87


Hahaha.. ja ja övertrasserade mitt konto en aning imorse när ja tankade (A), men de ska ju inte undgå någon att ja knappt hade några pengar när ja väl började tanka haha...

Skyldig banken 1,87.. känner mig som en mördare ;)

Desto roligare (med såndär äkta svt/aktuellt/perfekt svenska - så kallad rikssvenska, där du drar ut på r:en) är siffrorna som ni ser ovanför...
insättning LÖN 21365kr.. oh maj gad..
beställde för cirkus en minut sen en ny väska (A) hehe..  kan ja unna mig ;)
varit fattig länge nog nu..


dagens tid: försov mig! oh maj gad va hjärtat klappade när daniel skrek:
- MADELEINE, NÄR BÖRJAR DU? sheeet säger ja bara..
men fick ta bilen te jobbet ida me :) alltså hade ja en timma på mig att fixa mig hehe..

dagens lunch: spenat, ägg, champinjoner, macka, banan

dagens promenad: (viktigt med våra lunchpromenader) till myrornas o kika o sen tillbaks..

dagens fika: Lina fyller 25år idag o hade bakat en jefligt god pinochiotårta.. heter den.. mumsigt.. tog mig en liten bit (A)

dagens oh-maj-gad: ta kort imorgon med jobbet, ska va med i "Allehandla" som kommer ut på söndagar.. vassego att ta för er att spana in mig där när ni sitter o äter eran ljuvliga söndagsfrulle (Varning: akta så ni inte får upp maten igen, min nuna e inte å leka med)

dagens träning: pigg som ett as när ja åkte hem, drog te gymmet, träffade nisse :) vi pratade i 40min konstant o samtidigt körde ja crosstrainer.. o ja märkte inte av tiden :) nice..
sedan korsrygg o lite ben..

dagens komplimang: "- vi pratade om dig idag på jobbet, vi sa att du är en typisk person som lever ett hälsosamt liv, hon går o hon springer o hon äter bara nyttigt" o blablabla..
ja då blir ja gladare än om någon säger att man e bra i skolan, är snygg, eller vafan som helst.. hihihi..

dagens köp: en väska nyss :) woho! på väg hem till moi!

ja var o lämnade bilen på daniels jobb nyss o han va så snäll o körde hem mig på sin rast.. naaw..
kommer ut till bilen med en kaffe till mig :) ja som va så kaffesugen men inte hade något kaffe på hela dagen hemma..
tänk va glad man kan bli för en steril, grå, plastmugg me blaskekaffe från industri.. de e kärlek de...

nu sängen o gosa me min bebiskisse..
me den långa råttsvansen..

imorgon ska ja på kundmöte i torsvik - distriparts.. män(o kanske lite kvinnor) som ska få testa ut arbetskläder med mera..
blir en heldag där med lunch o fika o hela faderullan, 7-14, sen in till jobbet i stan o ta kort o sen shopping som in i fan med sandra i stan.. great!!!!!

förresten.. tro inte ja glömmer att visa min mat ;) näee.. tro ni de själva då eller??


Dagens middag/kvällsmål bidde omelett med champinjoner, tonfisk, lite skinka, fetaost, sallad &tomat, och en macka med :) o två stooora glas vatten.. mums!
Jajaja tonfisken ser lite ut som kattmat.. kissen fick halva burken :P

oj ja kan nog skriva en hel roman här..

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0