Moderskänslor!

Fan va mysigt de e me en mini-mini kisse   ehh han hälsar de by the way..--->121´4ä'¨

Han kommer o springer mot mig när ja kommer innanför dörren o typ pussar på en..
att han sen går o skiter i sin skitlåda så de stinker ett par gånger om dagen, försöker ta min mat, ruffsar i mitt hår varje natt så daniel får ta ut honom o ja får värsta barrEt eller att han e på tangentknapparna hela tiden.. o river i den nya soffan.. dee de ska vi ju inte ens tala om ;)

får ju moderskänslor här ;) tss.. naat..


Varit en dag fylld av jobb 7-16 och sedan fotbollsträning..

nu sitter ja nyduschad o knastrar på cornflakes o fil, macka, ägg, fun-jordgubbs-saft o kollar på tv/kollar bloggar.. JA jag e hungrig efter träningen ;) snart kommer broder me mammas nybakta bullar me ... mm mm mmm!

de e softish.. ja o kissen.. o daniboy slutar om 2 timmar :)

då får han komma hem o massera mig har ja bestämt..


när ja orkar lägga in nya batterier i kameran ska ni få se lite nytt (A) hehe

Åhhhh klantdaniel..
han ringde igår när ja var iväg o sa : - bli inte arg nu, detta är lite pinsamt, MEEEN ja har kollat fel på tvätt-tid.. så han hade kört in två tvättar o då kom de som HADE tid då.. pinsaaaamt..
fan då.. så nu ligger de blöta kläder o grejor här..
PS. detta var inte första gången detta hände..
grrr morrrr...

får åka hem te morsan å tvätta imon.. kuuuuuul! han ska ha spö daniel ;)


Kommentarer
Postat av: emö

1. ja vill ha nybakad bulle med :(

2. lär din man tvätta ffs!

3. UPPDATERA MED PICS! :)

2008-09-09 @ 02:58:35
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: sandra

hej madde. Hur är de? Du jag behöver mina grejor snart me ju, vill inte ses i stan i veckan nu då?? puss

2008-09-10 @ 13:38:17
Postat av: Tomten

Nehe, vad är detta? dålig uppdatering? Skärpning nu madde! ;D haha

2008-09-11 @ 19:14:47
Postat av: To: Emö

1. Kommer du hit fixar ja en bulle - fast ida blire smulpaj.. duger de? ;)

2. han kan tvätta bra som fan.. men ja får däremot lära honom tider! - klockslag!!!!!

3. OKEY!!

2008-09-14 @ 11:11:09
Postat av: To: tomten!

nu e ja väl på gång igen va? )

2008-09-14 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0