Macedonken va!

Oj JAG ÄR TRÖTT!! Jag blundade stående nyss, tro fan ja skulle kunna låsa min ben o somna ståendes likt en ko..

Idag drog ja till elgiganten åt min man på lunchen o hämtade hans mob.. o käkade underbart god kycklingsallad på fiket brevid.. mumma.. de e de som e fint me såna här jobb.. långa luncher :)

Nu e de helg o gud va skönt att glida in på *håll i er* McDonalds drive-in o beställa en extra stor bigmac..  ;) näee men en fetingkaffe.. som flög o hoppade o spilldes ut på min sprillans nya jobbtröja.. som ÄR vit!! Hehe.. mamma hjälp mig ;)

Vairt o hälsat på lite folk o nyss duschat o så.. ja e hungrig så ja börjar lipa snart, så hoppas Mirre kokar på som bäst o steker o ugnar o allt va hon pysslar me ;) nu drar ja nämligen till henne o käkar me tjejerna.. och sedan blire vidare till nord..
hoppas på en mysig o trevlig kväll .. äntligen få prata/tjata me lite friends..

o nu e ja himla nyfiken på isabelle&pilles nya boende, och hoppas på en inbjudan snarast med kaffe från de dära maskineriet de köpt.. hehe..

HELG säger ja bara.. HELG!!
Helg vet man att de e när man åker te konsum o glider in o fram till tidningsstället.. vad tar man där?
Jepp klick&fredag.. nu ligger de där i nya soffan o väntar på mig.. hihi!!

Ha en gö kväll me er, fotbollsmatch för mig imon så blir inge drickande för mig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0