Ja e en champion!

Nämen.. de va la bra att besöksantalet e i topp som vanligt fast man inte skriver haha..

nu ska ni få skrika av er lite.. jag har rullat fullat hela veckan.. jobbat, tränat, träffat mirre =), städat, tagit hand om kattfan.. han bet ju mig som bara den igår så de bara bultar i fingret o de e helt varmt.. såå har ja fått nån rabiestyp av lillkissen måntro? ;)
För kolla bara vad mina ögon ploppat ut..

  I am a champion.. mohaha!





Middagen blev sen.. kl 9.. som vanligt nu för tiden.. men den blev jeeefligt god..
Ugnsgrillad kyckling med tzatziki o diverse kryddor.. fifan va gött.. o champinjoner..
Hemmaodlade tomater och kokta morötter (även dem odlade hemms hos Daniels moder o faders trädgård.. Ja känner mig sådär lite lätt ekochic liksom.. de e ju inte klokt..


nu måste ja kissa.. varit nödig i 1timma.. fyfan..

m å s t e .. nooooooooooooooooo
*kniper o springer som fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0