Grolls yrkesbutiker!

Nämen hallå ja.. kom precis hem från jobbet,, rull rulle ida så de bara smäller om ett.. som var dag iofs..
fått massa sexiga (okey naat) fina, pigga piké tröjor som ja faktiskt tryckt helt sj på (A) kan ni spana in på mig om ni ser mig göra gratisreklam i vaggeryd någon gång ;) en tröja, eller faktiskt två fick ja me mig också.. samt två par byxor.. vilka kap va? ;)
GROLLS heter de alltså där ja jobbar.. Kjell blir no glad om ja gör reklam här på bloggen bland alla mina tusentals (!?) läsare..

och på tal om läsare så har ja nyss ätit soppa o tre knäckebröd.. hungrig som ett sving.
men nu e de bäst ja sätter fart o går te gymmet, handla lite efteråt samt leta reda på min man?
Som e spårlöst försvunnen o vägrar svara på mobilen.. nåt mystiskt håller han på me ;)
kanske en överraskning va vet ja!?!?! de får man väl alltid hoppas på eller? ;)
Måste fram o posta en tröja till en tjej jag lur eller ja menar sålt en tröja till ;) ja e grym på de där.. eller va säger du mirre.. fick 300 för du vet vilken tröja!!!

Nehe gym, handling, kanske sticka upp te nord en snabbis sen ska ja fan hem o sätta mig på min feta röv i soffan o sitta där tills ja somnar.. !!

HEÄJDÅ VA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0