Gomorron!

Good morgon!
Shäät de e fredag imon.. nice.

Och vi fick jobba över igår.. från 9-18 vanligt jobb o sen 18-21 övertid o inventering.. (asgoda frallor o fika annars hade vi nog avlidit) men gött me goa pengar där.. o bil hem :)

Nu går min buss om en halvtimma från preem fan va gött.. så nu ska ja väl pallra mig på..

Idag hoppas ja hinna hem till fem.. TRÄNA! o sen fika med nerdie.. hoppas hon inte blir alltför b-sviken att ja inte bakat något.. men de har ja ikke hunnit.. vi har nog något gott i frysen till ena ;)
 

Men som sagt var idag SKA fläsket ut o röras!   :P 

Ha en bra dag me er!  



Person1-Hahahaha läs de, va har han beställt?
Person2- Slampa??? hahahahaha!
Person1- Ja måste fråga va han beställde!
Person 2-Strumpa va de ja beställde ju!

Tss :)


Kommentarer
Postat av: lotta

haha lätt, gungornas tid:) nejnej, hoppar bara in extra på posten nu. förmodligen om allt går vägen nu så ska jag jobba på bamseklubben framöver:) så snart någongång beger jag mig förhoppningsvis iväg. vart håller du hus och jobbar nu?

2008-09-18 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0