fixa barret



Pissmatch o allmän dålig stämning efter match.. tråkigt..
Jag skämdes för mig sj första halvleken, allt gick piss o alla klagade o då blir man ännu sämre..
Andra halvlek betydligt bättre...

Daniel kom i hämtade upp sura mig o gick in på ica o köpte tacossaker, dricka o en jättestor godispåse med lysmelk o annat gött han sa att han skulle muta mig me.. de e kärlek de..

nu ska ja hem en sväng o fixa barret.. pink is it...
min sista halvtimma som råttfärgad! :S



och vi tar väl ett lamt sms som landade i min tele inatt:

"Hej m adDe brukar d u leka me dig sjelv non gong?
Va gor du? Kram fr å n *****"

Kommentarer
Postat av: nordi

2008-09-20 @ 23:50:20
Postat av: nordi

hmm ja undrar vem som kan ha skickat detta sensuella sms?

2008-09-20 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0