dubbelh

hahaha.. dagens mytoman.. självklart menar ja en pyroman.. en såndär jävel som älskar att elda.. hehe!

Ida har ja iaf inte eldat något..
Mina ben e helt darriga av alla promenader idag.. på lunchen, till jobbet, efter jobbet, nu ikväll hem o ut o gick med hunden, fram o handla o sen hem..
darriga va ordet..

nu ska ja käka.. spenatsoppa med ägghalvor o champisar i.. undra om de kan smaka måntro?


Ja e glad..
fick reda på att vi får förskottslön på jobbet.. = fetinglön till mig.. grolls + lönen från comforta på torsdag.. oh yes..
+ att vi får bonus.. håller vi budget får vi 11kr mer i timmen..
de e me like! okey slutpratat om pengar, min pengakåta jävel..

nu ska ja äta.. o sen söva..

snart e de fredag, snart e de fre.. lalalalala!


Madde va står de där?: - ehh, v, dubbelh!
Lina:? hahahahahahaha!

ja vet inte va de e me mig..

o förra veckan frågade ja en snubbe som skulle ha svarta byxor om:
- Ska de va svarta byxor i grått?
- A hahaha! (naaaat)

skyller på trötthet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0