Dagens föda!

Dagens jobb: första dagen på jobbet! Nervöst? JA.. somnade efter tolv söndagnatt? JA! FULL fucking rulle på jobbet.. de e inge vanligt butiksjobb.. de e fakturor hit o dit o till de företaget o trycka kläder där o göra de där.. osvosvosv..
Man e som ett frågetecken typ.. men försöker suga in så mkt de bara går..
Nattens mys ;): Jag o Daniel låg o sjöng o skrattade lååångt in på småtimmarna.. hehe!

Dagens föda : lunch : tonfisksallad -  middag: kycklingsallad! oj mkt sallad här.. Daniel hade gjort iordning o dukat så fint till ja kom hem :)

Dagens promenad: Med hund - som var den enda "träningen" för idag..

Dagens dryck: päron&citronmeliss ramlösa! 


Nehe... börjar nio imorgon *AHHH* njuter!*
Men ja ska i säng nu o läsa en helt oläst Fredag :) lycka va? Jorå!

På återseende alla smygisar o anonyma som aldrig vågar sig fram o säga nåt bland kommentarerna.. era nyfikna jävlar ;)
Ja bara löper o löper ut en massa text men får ingen respons.. förutom fint sms av Isabelle ;) tack o tomten me =) hehe!


Kommentarer
Postat av: mirr'

hej madde jag kan ju kommentera då! jag läser din blogg varje dag och är ett jätte stor fan av dina mat och tränings tips! mer sånt! fast det bästa och mest intressenat vore npg ändå om du ägnade din blogg helt och hållet åt mig, och skrev snöälla saker om mig och la ut snyga bilder på mig, inte för att det finns några fula men! jag tror att alla skulle uppskatta detta och du skulle få många fler läsare! hej då!

2008-09-02 @ 00:18:39
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej stumpan. Hoppas det går bra på jobbet? men glöm inte beställa biljetter till du vet vad haha kram

2008-09-02 @ 15:59:17
Postat av: tomtey

STOLT :D

2008-09-02 @ 16:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0