Såhär ska en söndag se ut!


Idag har varit en sån jääävla slapp skön dag! Sov till elva, drog mig som fan..
åt god frulle o läste tidning..

smakade på katten o sprang runt o gjorde ingenting o psykade bara..

Bakade lite bullar (för första gången i mitt liv)

smakade på degen som man alltid gjorde när man var liten o blev sådär jäsig o dan i magen...

förresten så tror jag att jag är för stark för alla andras bästa.. idag tog ja i så mkt när ja kavlade ut bulldegen så kaveln gick sönder :$ shit liksom..

dukade såhär mysigt i köket o bjöd mina vännor på fika.. nybakta bullar, mays nybakta chokladrutor, wild berries saft o kaffe.. (som ja lyckades spilla ut över bordet.. hehe)
sandra konstaterade att jag har 15 ljus i BARA köket.. o fick en liten varning på de.. hehe..
alldeles för lite tycker ja ;)


sen åkte ja runt o bjöd maysan på bullar o morsan o dem där hemma o sedan gick jag en promenad med Candie..
sen åkte vi hem till daniels mamma o pappa o hälsade på o fikade mer bullar o kaffe..

o nu har vi nyss käkat tacos..
snart dags för popcorn&filmmys.. asasugen på godis. men som sagt var.. popcorn fåre bli..

Kan inte fatta att helgen kan gå så jävla fort?
Jaja veckan kommer funka me tanke på att på fredag efter jobbet drar ja direkt till jkpgs station o tar bussen till gbg med sandra :) för utgång i göteborg, shopping o annat nice..:)

ha en trevlig söndagkväll.. nu börjar AA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg dig i tidningen snygging ;)

2008-10-05 @ 22:26:44
URL: http://ssandralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0