men godkväll

Idag fick vi iaf sitta 15min o käka asagod tacosoppa  o göttgött bröd på jobbet =) sen vare full rulle..
folk va helt galna..
o imon kör vi på igen.. fast med tårta! Hela dagen lång..

sen ska ja o mannen köpa barbord o barstolar o lite nya gardiner o stuff hoppas jag också på..
sen mina vänner ska jag inhandla ett par feta gympadojjer (får man säga så nu för tiden?)
jag ska ha nya heta träningsbrallor (igen (A)) o träningslinnen.. kommer bli nice.. o roligare att träna..
+ har ny grym pump musik i mp3n kan ju inte bli mkt bättre än så..

förutom mitt knä.. mitt jävla knä som jag aldrig tar tag i och går till doktorn med..
kan inte klättra på höger benet i stegar (kan kan ja men de går ju för jävla illa) o trappsteg kan ja inte ta två åt gången o de gör ont när ja gör benböj å vet fan vad.. som en ung kvinna fångad i en gammal kerings knä.. typ.. aja nu ere som de e ..

nästa vecka blire nog aerobics med fotbollen iaf.-. längtar redan om nu så är fallet :)

nu kommer ja förresten direkt från gymmet..
15min cross, massa benövningar, triceps som bara den, 200situps o 100ryggresningar..
vart en sväng på ica o sen hämtat min klänning från stylein ja vann på tradera i måndags =) den va nicenicenice.. me öppen rygg varpå alex 11år säger:
-de syns väldigt mycket därbak.. 

nähee.. menar du de? haha..

nu ska ja äta middag i form av havregrynsgröt o maltefralla me makrill i tomatsås..  mumsfilibabba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0