Ja lever..

Dagen började med ett tåg som rullade iväg 2min försent..
alltså skulle ja inte hinna med min buss i stan till jobbet..
såå fick bli taxi.. lite lätt lyxigt sådär i regnet me tänkte ja..
tänkte att de kostar no 30-40kr..

tji fick jag 111 jäävla spänn...
slutsats: va kan vi då lära oss av de här? jo ja kunde tagit bilen imorse..

tack murphys lag.. som jävlas me mig när ja som minst vill ha me den o göra..

dagens lunchpromenix: med lina till öb

dagens köp: en väska från nuknuk.. kom på posten idag..
+ dagens andraköp: glitzy.se och därifrån kommer de anlända ett par gymbrallor från body action till mig om någon dag.. yesyesyes..

dagens mat: firre på lunchen, o chiliconcarne nu på kvälla.. o kvällsmat mackor o en tallrik me broccoli haha =) blev så sjukt sugen på broccoli.. mumsmums!!

dagens träning: 30min rotex på gymmet..

Nu blire filmen "Mirrors" i sängen me daniel o dricka "choklad&grädde" te.. jävligt nice..

Imorgon ska jag till distriparts på torsvik igen.. o sälja massa kläder :P
o dricka kaffe (A) i massor..


I will be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0