danmark&godisplan-bilder..

 

Vi drog ju till dk i helgen som sagt var.. o här beundrar ja ett par pojkars gigantiska fetish för glass.. på jensens.. 

de åt, de åt, de åt och de tog mer och åt igen.. damn boys. Mirre ville köra på lite "jag-är-busig-men-ser-oskyldig-ut-stuket".. ja vem vet, funkar la me ibland..

 

Mina älskade nerdie&mirre i lite udda poseringar, men ack så fagra skapelser.. lika vackra som havet vid en solnedgång.. 

 

Vi försöker se självsäkra o coola ut..

Ja kör på björnkläderreflex runt handleden - givetvis sponsrad av jobbet.. vad annars liksom?

 

A här i sitter då Nord o Mirre i sandras moessas (snodd från skåne, där allt annat blir snott ;)) pussywagon..

Ja ja ville ju såklart inte att de skulle ta allt godis i godisplanet - så ja låste in dem här va..

 

ut kom dem... och de snåla jävlarna lät mig betala ... med ett leende på läpparna.. kan ja väl unna dem då.

 

 

ja vadårå? alla blir väl lika exhalterade av ett plan fullt med godis? vavava?

 

 

HEJ DÅÅÅÅ!!

Nu ska ja svettas...


Kommentarer
Postat av: Isa

vi sitter typ längst bak till vänster. jag, andreas, syrran, mor&far. haha. hela familjen nästan.



vi ses säkert!

Puss

2008-10-30 @ 22:53:57
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0