Vakna med..

Haha... så jävla kul.. vakna med the voice.. dem förgyller morgonen utan dess like.. 

 Ett sånt program som får mig att skratta kl 7 på morgonen så ja kiknar.. 

Lite snö ute, mysigt.. ska slira iväg till jkpg om en halvtimma.. jobb till sex idag.. 

Som vanligt ska det bli underbart med helg, jag ska softa, jag ska träna och imorgon har mannen min bjudit iväg mig för två timmars spa! Oh yes! Han ville bli av me mig lite tro ja, de blir iaf massage, ansiktsbehandling, parafinbad/manikyr, snacks&dryck med mera..  

Jag ska ta tag i mina garderober som jag sagt ett ex antal gånger nu.. men i helgen måste det bara bli gjort.. de ser för jävligt ut..  fattar inte ens hur ja kunde säga att jag inte har några träningskläder, för ett tag sedan.. 

Jag får liksom inte plats me dem, bara häver in dem hög på hög.. 

 

Wellwell.. nu ska ja slurpa ur mitt kaffe, måla lite ansikte o tvinga upp Daniel att åka o tanka som han lovat! Pli e va man ska ha på dem ;) 

 

Ha en skön fredag me er..  

 

Räkna inte ihjäl dig på jobbet Mirre mohahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0