jävla jlt

säger jag bara..

buss = 20min försenad = hinner ej med bussen i hovslätt.. = åker till månsarp.. bussen stannar överallt o dörrarna funkar inte o fan vet vad som händer..

frågade chaffisen om han visste om tåget var försenat, så ja kunde hinna med.. fyfan va sur/arg han blev..

"- Ursäkta mig vet du om tåget e försenat eller om du kan ta reda på de?" 

"- JAG HAR FOLK SOM RINGER FRÅN VARJE HÅLLPLATS, JAG HAR DÖRRAR SOM INTE FUNKAR O ALLT VAD DET ÄR OCH BLABLABLABLABLABLABLA.. SÅ NEEEEEEEEEEEJJJJ JA VET INTE OM TÅG ELLER JAG HAR INGEN LAPP OM NÅGOT TÅG.. " 

 

= Madde går jävligt sur därifrån.. surfittgubbe..!! har man ett serviceyrke kan man fan inte bete sig hur somhelst.. kan väl för fan inte ja veta att alla ringer han o vill veta var fan bussen e.. 

daniels snälla mamma körde till månsarp och hämtade mig.. kom hem vid halv nio.. kul när man börjar tidigt imon med.. 

 

middag???

 

aja nu blire bums i säng :) 

annars har dagen varit kalas blev så himla pigg av lunchpromenaden i solen.. 40 min promenad på lunchen gör verkligen susen.. 

 

säger som ja alltid sagt. ja hatar att åka tåg... 

men samtidit vill man inte punga ut 4000 i bensin på en månad.. nejtack.. 

åhhhhh..................................jltjävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0