dagens!

Humör: riktigt fint, varit o tränat ju :)
Gjort: ätit frulle, tränat o vart på solarieöarna en kvart.. längesedan sist.. så jefla skönt..
Planer: städa som bara den när jag kommer hem (e hos morsan o familjen en sväng), fixa me mat o sådant inför ikväll, ska sy två dukar me
Ser på: candie som inte släpper mig ur synhåll..
Lyssnar på: candie som vill att andreas ska vakna hahah..
Läser: ingenting men ska hem o läsa i min fredag en stund sen :)
Dricker: vatten, sen blire nog en kaffe när jag kommer hem
Äter: inget, men när jag kommer hem en banan :)

Bästa: att det är lördag o mina vännor kommer ikväll!
Sämsta: hm.. jag la ett linne på min ena arm som är lite extra torr, när jag solade.. hmmm.. de la sig väldigt konstigt så ja har typ ett kryss på ryggen + lite bonnabränna haha.. klädförslag till ikväll? ;) nåt jävligt påklätt, right?
Väder: ja bryr mig inte så mkt om att de e surt väder.. roligare att städa då ;)
Dagens present:  ett jättefint armband ja ville ha på rusta =) köpte daniboy till mig (igår) + jättefina gardiner av morsan idag =) hem o sätta upp genast.. + en helt ny stickad, asagosig tröja :)

puss på er skriver i em igen om nån skulle få den galna ideén att kika in igen.. lite bilder får ja väl lova med..

smack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0