Alltid är det något!

Men godkväll.. 

Ännu en dag då bussen inte kommer i tid o man får be någon - denna någon var Daniel idag :) att åka o hämta mig.. stackars folk..  bil vore de ultimata, jag vet.. men också jävligt dyrt.. måste ju kunna spara pengar med.. 

Var iaf en trevlig man på bussen till Månsarp som ja satt o tjatade me..Han var snäll, för han frågade om jag varit i skolan :) (ja min åldersnoja har inte gått över, (A)) o lite andra snälla saker.. 

 

Full rulle på jobbet - svinkallt ute ju så alla skulle ha kängor o vinterjackor idag.. bara de att till helgen blire +8 igen :) men så e de me de.. 

Personpackat hur mkt kläder som helst idag, men något har säkert blivit fel så jag sysselsätter mig med att gå igenom påse för påse, som jag förövrigt häftat igen.. med tre-fyra klämmor.... på VARJE PÅSE.. så de finns ju att göra om man säger så! 

Tog mig en promenad i kallen på lunchen idag iaf, inte alls dumt.. 

Nu har vi iaf ätit kycklinggryta o matvete o sallad.. smakade curry.. riktigt mumsigt.. nu blire chokladte o ta igen sig lite innan sängen kallar.. imorgon börjar jag ju 7 så blir sängen snart.. 

Imorgon ska jag handla hur mkt mat som helst.. me like.. hatar att inte ha ett välfyllt kylskåp.. ilandsproblem liksom.. 

sedan ska jag träna med Miriam.. Roligt.. Daniel o Hellund ska också med o pumpa.. trevligt.. 

 

Menmen ha de fint.. 

 

 

YES ÅKA BIL IMORGON!!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0