Springtur!

Imorse kom BFkollegorna hit o vi lagade vegetarisk lasange, kycklingallad o avrundade de hela med fruktsallad.. som ja säkert nämnt tidigare.. bidde riktigt gött om ja får säga de själv..
på em stod projektarbeteredovisningar på schemat, hela tre stycken.. och jag oponerade ett arbete: gick smidigt o bra.. så himla skönt att vara klar me de mesta nu.. man blir ju lycklig får ja allt lov att säga..

sen begav ja mig ut på en promenad/springtur.. vilket resulterade i att jag gick till vårdcentralen o sen sprang runt hela södra park o till maysan och jag stannade inte EN ENDASTE GÅNG! En bedrift i säg, inga astmaanfall/allergichockar här inte. fast ja sprang precis vid all skog.. :) sen gick ja hem därifrån o duschade o avnjöt en kycklingsallad (med ceasarsallad denna gång ;)) på balkongen..

suttit o skrivit lite på fotbollslektionen jag/vi ska hålla på torsdag ja jonish å nerd.. ska bli trevligt (att få de gjort alltså) hehe..

men nu ska ja göra mig nåt litet kvällsmål som kanske en blåbärs/hallon-med vispad äggvita i-youghurt-drink!
Jepp så fåre bli! House ska förstås också göra mig sällskap.. han e viktig såhär på tisdagskvällarna..

ha d fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0