Sönderbränd!

helt slutkörd & bränd typ..

kubb hela fm å de gick ju jättebra o de tyckte de va skitkul hehe..
seen drog vi å käka o sen solade vi bakom preem vid dammen, vid halv ett drog vi å svettades med alla andr balmänniskor o övade på både vals&foxtrot..

sen gav de flesta upp när de va en timma kvar.. ja o jocke åkte på raggarrunda o dunkade musik som fan.. ja fick köra för han va rädd för polisen efter all alkohol igår ;) haha..
så vi drog fram, sparven, hem till jocke, till nya området, sporthallen, fram o hem.. hehe..

nuu har ja suttit på balkongen i 10min o höll på att brännas sönder..
så nu väntar ja bara på att Daniel ska bli klar me kycklingsalladen så vi kan hugga in på den.. senare blire no volleyboll  på hjortsjön.. måste fixa ett collage till barnen på apu:n  me..
som en liten avskedspresent.. o sen måste ja köpa glass till dem.

sen skulle ja ju tvätta me.. o städa.. faan då..
:;)

menmen ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heh okej, gött! Jag slutar itne förrän tio, så måste jag hinna hem och göra mig iordning, sen går det inga tåg eller nåt så sent :/ så det är rätt mkt kört. Ska du inte till stan på lördag nåt? Rix Fm festival ;) haha. Puss

2008-05-29 @ 21:39:43
URL: http://deliriious.blogg.se
Postat av: sandra

Jovisst eller var det inte den där vip biljetten? aha okej hehe. Jo men kan vi göra ring mig imon eller nått. Jodå du kan hämta den då :) puss

2008-05-29 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0