"Snart" lyfter vi!

Åhh kan inte fatta att om 20 dar sitter vi på ett plan till Rhodos.. hur gött e inte de på en skala då??


Ska strax pallra mig iväg till skolan, historia av alla ämnen.. slutar ju iaf halv tolv..
fram o möta Isabelle.. en promenad kanske man hinner me idag med innan jobbet!?

sista dagen jag jobbar idag.. fy FAAN va gött..
ja älskar att byta jobb o lära mig nya grejor.. 
man blir lite lätt uttråkad annars.. sen har väl simhallen varit de bästa jobbet jag hittills haft.. de får ja allt ta och erkänna..

men nu blire jallajalla..  o de bästa i skolan ida e att våra slutbetyg redan e satta när de arbetet vi håller på me nu ska va inlämnat.. = man kan sätta sig tillbakalutad med en kaffe o snacka om viktigare (eller iaf) roligare saker me kompisarna :)

ha d bäst
image346 Mirre mår i Bullen ;)


Kommentarer
Postat av: murr

gött!

2008-05-28 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0