Sladdrig, svälld......

ja försöker tvinga daniel att köpa en gunga till mig.. en sån man kan ha inomhus o slänga runt sig i..
de vore de ultimata för en liten klätterapa som jag..

jaha vad har hänt för skit idarå?
kåtlu eller ja menar hellund var förbi här en sväng o ja bjöd på Mays nybakta kanelbullar.. riktigt fina grejor de där-.
sen kokade ja kycklingkorv.. för länge.. så de svällde o blev typ tredubbelt så feta.. o sladdriga.. såg ut som sladdrigar *****... :S

seen så kom Sanabanana förbi o vi satt på golvet en lång stund o pratade o tjatade om allt och ingenting..

sen var ja framme o handlade me ju, o pantade o lämnade tvätt hos min käre mor o blev nerknuffad på golvet av min hund som vanligt.. var förbi may me ju.. o fick lite nybakta bullar ;)

nu har ja iaf alldeles jätteprecis kommit hem från fotbollsträningen.. som gick för jefla bra idag.. ja e svettig som en stucken gris..
såå nu väntar duschen, lite peeling o lukta gott sen hämta upp mitt crew för lite kinakäk i skryd.. eftersom de icke verkar bli nån grillning :/ får spara köttet till nån annan gång..  eller rättare sagt imon.. hehe!
oj nu väntar han i duschen ;)




oj vilket snuskigt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0