Ny trehjuling o en del annat..

Igår efter matchen (som vi förlorade ;() drog vi till stan jag o mannen..
han bjöd på tacotallrik på kaffe paus, o bio.. :) "21" såg vi o den var jävligt bra!!

varit ute o promenerat en 90 min imorse.. nu ska ja måla balkongmöblerna :P o sen skriva lite skolarbeten.. blir ju fullt upp i veckan med stockholm o allt... såå lika bra att få så mkt gjort som möjligt..

såå bara till att sätta igång.. daniel är i stan med min lillebror..  köper tändstift o konstgräsmatta till balkongen.. så ska vi göra ett fint :)

äntligen har ja fått en cykel med.. stod nämligen en trehjuling på balkongen i fredagsnatt!?!?! hmm...
en fågel i mitt öra viskade att en del personer hade riktigt kul dåå ;)


heyy då så länget!

Kommentarer
Postat av: Miriam

gött me sthlm, fan ja ska handla upp alla mina kronor, även om d e inte e så överdrivet många!!!!!!!

2008-05-04 @ 15:06:17
URL: http://miriamekwurtzel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0