Lim&Jordgubbar o en hel del elefanter..

Full rulle i em.. känns som ja suttit i bilen hela tiden.. kört hit o hit, hämtat där, lämnat där o skjutsat dit..
Åkte hem o gick en halvtimma med Candie.. seen hoppade ja studsmatta med lillebror Alex en halvtimma. helt andfådd for life..

Köpte jordgubbar&lim..
hehe.. lim till collaget ja fixat till de små barnen imon..
o jordgubbar till min underbara smoothie ja fixade te mig nyss..

Nu kollar vi på en dokumentär om elefanter.. äckliga som ska para sig, springer me världens största *** o anfaller honorna.. daamn!

Ska faktiskt gå o lägga mig snart.. läsa lite tänkte ja, upp tidigt-tidigt imon o träna på gymmet tänkte ja =) så himla gött göra de tidigt.. sen blire praktik, sista gången.. till elva ungefär.. o därefter åker jag i illfart till Fenix där vi ska ha "Vett&etikett" inför balen.. bara en vecka kvar nu.. ska bli så jefla kul..

O ja har laddat hem Millencolins nya album, ska bli så himla grymt få se dem igen...
de va ju inte igår iaf..

men nu väntar sängen..



nattinattiimage348

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0