Fest utanför skolan!

Äntligen hemma från jobbet, och en halvtimmars promenix efteråt..
Köpte me mig lite bananer & äpplen hem (A)

Nyss käkat en riktigt god smoothie.. börjar bli lite lätt smoothieberoende..
Ida körde ja på äggvita, minimjölk, naturell youghurt, frysta hallon/blåbär/ananas/vindruvor/honungsmelon!
Mums!

nehe nu tänkte ja duscha av mig badhus-städs-svettet o dra på mig mina paltor..

om en stund ringer nog mina pääls o vi ska bege oss en sväng mot vår käre skola Fenix.. dock inte för att tälta som en del visst ska.. men "hälsa på" o visa vårt stöd.. vi tar ju föfän me studenten så man kan ju inte va sämre..
men tältningen deen tar vi å kör hårt på sista veckan vallafall.. tar me kameran gör ja ;)

ha d finnt apor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0