VIKTIGT MÖTE!

Om 10-min ska ja på ett väldigt viktigt möte!!
Åt en grön äpple o drack en svart kaffe nyss.. så nu e ja rätt pigg och kommer no klara mig hela mötet igenom!
Men med tanke på att det är en hel kvart långt så vet man ju aldrig!


Jag applåderar för mig själv som lyckats få ihop 25 sidor på rapporten på inte alls lång tid (A)
25 kvar att skriva, typ.. med andra ord då!

Det ryktas även om att det blir pannkaka i skolan idag.. :)

Efter skolan blir det datorn i knäet i soffan o skriva..
Laga nåt käk och till slutt spela fotboll ikväll.. känner mig något mörbultad efter gårdagens match men det som inte dödar...


hej hopp!



image184



image185





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0