Varma mackor & glass!

vad mer kan man begära? nu har vi ett nystädat hem, tända ljus överallt. daniel har åkt till sina kompisar o ja ska se på "let´s dance" o äntligen äta min middaag/kvällsmat whatever!
som består utav varma mackor o påskmust!
mått dåligt o inte haft matlust på hela dan.. o de e VERKLIGEN inte likt mig.. men nu ska de no gå bra..
yrat runt på a6.. köpt 4toppar, ett par tygskor, mascara, ansiktskräm, rouge, mat o allt till idre..
vantar med o skidsockor.. men fan hittade bara underställ för 300 å sen drog vi till stadium där hittade ja bara för 300 PER DEL! de e jag nog för snål för! köper hellre kläder föfän!

såå nu ska ja luta mig tillbaka tycka synd om mig själv äta klart mitt käk o sen har ja en glassbytta som väntar i frysen.. tacka mig själv för det!!



fyfaaaan va gött att vara ledig ikväll
fyfaaaan va surt att va sjuk!


:) ;( :)


adjö så länget!

Kommentarer
Postat av: sandra

stackare inte kul att va sjuk :( men gott me påskmust, det vill jag me ha! måste ses snart då när du kommer hem.Stan någon dag och äta och ha det mysigt? Måste ju för fan berätta allt för dig! haha Krya på dig puss

2008-03-28 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0