Tycka-synd-om-sig-själv-dag/morgon!

Igår drog vi en sväng till bondstorpahöla!
När vi kom dog festen typ.. :P turen.. så vi brummade hem o klockan var inte mer än halv ett när vi var hemma..
ja o sandra la oss å käkade lite rostade mackor o kollade på andra avenyn till halv tre sen slockna vi..
vaknade vid sex imorse utav att jag hade så jävla ont i magen. o svimfärdig som vanligt vid denna tidpunkt i månaden.. kändes fan som min mage skulle vändas ut o in av sig självt..
släpade mig in till duschen o låg där o duschade (LÅG<----) sedan la ja mig blöt i sängen o låg o vred mig i mina smärtor innan ja somnade.. fyfan va gött de var att vakna utan att ha ont sen..
ja blir fan rädd för mig själv ibland..

wellwell.. följde sandra till stationen imorse, sen gick jag runt södra park, in mot friluftsgården o runt i skoga, fram o handlade lax o hem o diskade flera kg disk, vattnade blommorna o diverse husmorssysslor!

nu är ja iaf nyduschad o ska precis börja på det fruktade projektarbetet!
som för övrigt ska vara inlämnat på fredag så de e la bara att sätta igång..
om en stund ska jag iaf äta grillad lax som får ligga i folie i ugnen tillsammans med champinjoner o paprika o såna göa grejor! de blir bra ;)

ne nu får ja väl sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0