SKRÄMD FÖR LIVET!

en minst sagt skrämmande upplevelse på jobbet idag..
idag när jag kom till jobbet sa magnus - du som e tuff vi har ett litet arbete till dig..
kolla i hoven där..
OCH det gjorde jag. tänkte att den är väl sönder eller nåt.. kollar i den stora hoven och vad ligger det där i???
JO EN JÄVLA MUSBEBIS!
Fifaan va jag skrek o hoppade o studsade ut i andra rummet...
Han fick dåligt samvete sen för han skrämt mig.. hehe.. 
riktigt äckligt!!!!!!

nu har ja käkat riktigt mumsiga mackor o druckit te o citronvatten..
nu ska ja kolla klart på "playboy mansion" sen blire läsa tidningar ett tag..
imon ska fan ingen ringa o väcka mig.. ska sova ut har ja bestämt.. tills jag vaknar..


nattinatti ugglor!

Kommentarer
Postat av: sandra

jaha men det blir bra det du :)

2008-03-26 @ 23:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0