Ska vi ses på blåkulla inatt?

goderkväll i alla stugor o andra boenden!
nu har jag o nerd avnjutit (?) en dålig skräckis!
det har nämligen varit skräckiskväll alá Sandra&Mads.. mästarna på skräckfilm..
förutom att vi valde en kass film.. men de e ju en annan historia..
två popcornpåsar hälldes ner me..

nu e vi mätta o goda.. o sandra e på g hem bland all snö o alla spöken på vägarna..
såå hoppas hon inte plockar upp en liftare på sin cykel, på vägen hem! fifan!

nu har jag iaf fått en påskpåse.. jag som varit så rädd att ja inte skulle få nåt påskägg&påskpåse..
ty jag är 19-år.. men de blir man aldrig för gammal för..

nu väntar den kalla goa sängen o min varma man = en perfekt kombination!
om 6.5 timmar ringer familjen (med låten det snurrar i min skalle ;)) o då e de bara till att masa sig upp o koka gröt..
sen ska det torkas stjärtar o krängas på kläder o delas ut mat o lägga o ta upp o vet fan allt..
sen blir det lunch hemma hos Maysan.. :) mysigt!

godnatt.. ses på blåkulla ;)

Kommentarer
Postat av: Dr Pihlgren

Torkar du rumpor på din fritid? Får du betalt för de? Vad säger dom när du gör de? Har de någon gång blivit brunt? Luktar du på de efteråt? Vava!`?

2008-03-22 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0