Morotskaka o en räddad helg!

Idag har jag ådstakommit en fin kaka..
en morotskaka med mycket vitt på o mycket strössel.. men ack så smaklös.. fattades kaffe till..
men är no ingen höjdare såhär sent me kaffe!?
får tvinga i mig o sandra lite imon..

de har iaf varit en riktigt lugn(?) o skön dag.. träning, tacos, baka, var förbi tjejkvällen på fenix en timma med mina väninnor o sen kollat på film o kvällsfikat med Daniel..  bara gjort va ja vill.. de tar ja vara på!

Imon ska jag upp o jobba så tänkte lägga mig inom en snart framtid.. med nya klick o fredag förstås ;)! Helgen är räddad liksom!


bilder får komma opp imon.. inga batterier ;(


godnattgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0