Minidejt o nya beroenden!

nu har ja skrivit upp alla svar till instuderingsfrågorna *klappar på huvudet.. duktig* nu ska ja fram o handla lite o hälsa på min favopantertant May! Sedan ska ja hem o fortsätta ^^
vid nio är det iaf bokat en minidejt i soffan med karlen mig.. det blir House sköningen o smootch! även kallt Smothie!  så de so!

sen kom ja på mig själv idag med ett nytt beroende..
att det alltid, och då menar jag verkligen ALLTID! måste finnas nya värmeljus överallt.. annars känner jag mig inte hel! men nu gör de som tur e de.. så ikväll kan jag återigen igen tända alla ljus o få de extra mysigt i mörkret..
tur va?

goderkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Lövslickare.. Ja, kanske bokstavligt talat någon som slickar löv. Men det låter konstigt..

2008-03-18 @ 19:36:08
URL: http://valfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0