Magträning FOR LIFE!!!!!!!!

uttråkad till max.. så tränade "lite" mage..
ett klipp på internet.. på 6-min där man tränar intensivt! FY HELVETE! vad det känns i magen.. o ja har ändå tränat min mage ett par år..
DAMN! jag är svettig!!!! kommer sitta fint med den träniningsvärken imon, i övermorgon o kanske hela veckan? ;)

nu ska ja duscha o klä på mig lite.. man känner ju sig fan sjukare om man ligger i sunkkläder, osminkad o allmänt sliskig!
sedan ska jag fram o handla nödvändigheter såsom hostmedicin o nässpray..
får se vad dagen har att erbjuda.. kanske ett besök i staden!?
förhoppningsvis blir det "På andra sidan" ikväll. faaan den som hyr den före mig..!!

*hoppar in i duschen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0