Ligger där o solar! ---->

image207

Om ett par veckor ligger jag o dani o min kusin (och kanske om någon/några fler hänger på?) DÄR * pekar * o solar våra bleka arslen!
ohyesohyesohyes beebe!!!

nu har jag iaf varit ute på en lååångrunda.. till götafors, promenad med candie, moessan o lite alex.. sedan hem igen.. nu har ja duschat o druckit lite koffein!
nu ska jag ta tag i något så roligt som skolgrejor som måste göras innan ja åker... först med köldskador o sen religionkunskap med mera..
wellwell..
måste fram o handla sen med, laga mat.. seeen jobba..

såg nyss mitt lönebesked (på internet) o det såg väldigt lovande ut :) såå imon ska här firas..
eller på fredag egentligen då måste jag köpa en jävla massa grejor:
ansiktskräm, mascara, underställ, vantar, skidstrumpor <-- ultrafeta så får vi se om mina fötter lyckas att INTE bli vita, disneychoklad (A), spritchen till after-ski´n ;), MAT <-- de viktigaste föfän, sedan ska telefonräkning o lite andra grejor betalas, 1200till resan.. 
ja e no inte så rik som ja tror ;( 
tråkigt att inte mirre går denna kursen så hon kunde följt med, då hade vi varit komplett!


nehe slut på tjötet!! nu får vi se om ja får något gjort.. 


  

Kommentarer
Postat av: Karin

ja så är det nog:)

2008-03-26 @ 13:29:10
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sandra

haha jao.Jo men jag tänkte mer på ullared faktiskt, men vi kan ta lager om du vill hihi ;) jadu jag venne har ju lov hela denna veckan sen åkte du väll nästa? men det får nog helt enkelt bli veckan efter det gärna på Torsdagen.

2008-03-26 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0