Hjärtekladdkaka!

image192

Så här snäll är jag mot min p-vän (A)
smaskigt va?

nu är min cykel lagad o redo att användas igen.. äntligen!
daniel håller på att fixa o trixa.. äntligen ska vi få upp lite gardiner i vardagsrummet.. de va tiden de..
de får bli lite provisoriska gardiner till vi bestämt oss. Vilket verkar ta en evighet..

alldeles för mätt för käk så får bli en bar te middag ^^
o en banana kanske. Sen blire promenad, fotboll, o en runda runt södra park tror jag.. de var längesedan.
Bra att ja påminde mig själv, måste ladda hem ny musik.. den på min mp3 är sönderspelad nu för tiden :I

ha en trevlig kväll o kika gärna förbi på lite kladdiskaka, Daniel bjuder nog mer än gärna ;)

Kommentarer
Postat av: sandrow

hej du känns dumt men kan inte komma imon tyvärr :( går de bra om jag kommer på lördag istället? pusspuss

2008-03-13 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0