Hallå era vidriga lövslickare!

Jag har ett arbete att skriva på, som de flesta vet..
jag har ett prov att börjar läsa till..
SAMT säkert hundra papper och häften brevid mig som jag måste gå igenom, o hitta lite viktiga papper..
men va gör ja istället?
Sitter o letar efter roliga ord..  lövslickare var de roligaste ja kunde hitta för tillfället..
ja får leta vidare..


förresten så har ja en flirt på g på gymmet ;) mjaoo!
det är en knappt ettårig pojke som är där med sin fader o varje gång kommer han fram å "snackar" lite..
även om ja inte fattar hälften, så sa hans pappa att han nog gillar mig för han e "alltid på mig" haha! 
cooling! man brukar snacka om att tjejer dras till äldre män, men här e de minsann mannen ifråga som dras till en 18-år äldre tjej.. de ni! mohaha! hoppas inte daniel blir avundsjuk :I :S 


 

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vad betyder lövslickare om jag får fråga?

2008-03-18 @ 17:07:25
URL: http://valfridsson.blogg.se
Postat av: sandris

jo jag försöker men ibland blir det undantag ;) Jo men jag vill ha den där vita du vet?? och du beställ snart kjolen med då!! okejdå det är så att sandra har träffat en..ja tre hela gånger nu ;)Men om du är inne på msn sen elr så, så får du veta mer ;) pusspuss bäbis!

2008-03-18 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0