Födelsedagspartaj!

äntligen äntligen hëmkommen.. gick-joggade hem.. hehe..

i kylen väntade ett stooooort fat FYLLT med frukt.. jag som klagat på daniel varför han aldrig gör fruktsallad till mig innan ;) haha
ananas, vattenmelon, honungsmelon, banan, apelsin, äpple o massa mums!!!
kommer räcka hela helgen ffs!! nu har ja smaskat i mig lite..

ska hoppa in i duschen, får bli en snabbis, sen ta på mig nåt respektabelt för hellunds födelsedagspartaj..
blir förferra hos murr o sen dra innan tio så vi kan åka till konsum å köpa present.. de e ju ett måste, fast ja redan inhandlat min.. grönsaksavdelningen kommer undersökas! Ett måste på någons födelsedag!!
ska no icke dricka ida... sparar mig no faktiskt till nästa helg..


HA EN TREVLIG NATT ALLIHOPA...

KOMMER KNÄPPA EN MASSA PICS IKVÄLL SOM KAN SPANAS IN SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0