expriment del 1.

hallå i stugan!
nu e ja fri!

jag har hunnit med att jobba, träna på gymmet, strukit kläder, o sitter nu o funderar på om ja kanske ska skriva lite till på rapporten?! eller ska ja de?
knappt två veckor kvar till den ska in liksom.. ja vet ju va ja får hitta på nästa helg typ, tur att jag inte ska jobba då :)
veckan efter sportlovet är nästa helg jag kommer jobba på simhallen.. ok att ja ska jobba på påskafton/dan på furugården men ändå.. de känns så jävla gött!!

ps.. drick aldrig koffeinfrittkaffe föfän! råkade nämligen köpa de.. o ja har fått djävulskt ont i huvudet o blir helt cp av de.. de måste slängt i nån annan skit.. right?
nu har ja iaf vanligt kaffe.. som man blir lite speedad av.. de e så de ska va!

nu ska ja slänga ihop lite bilder från gårdagen o lägga in strax..
sen hoppas ja att daniel kommer hem lite tidigare än tänkt.. han e o fixar me sin bil..
för ja vill nämligen låna den o åka hem.. moessan lockade med ett sms:
"Jag har ny kajal, ögonskugga o läppglans till dig, kom sen.. kram mamma" <--- yeahhhh!
 

just de ja ida gör ja ett slags expriment.. hittade en såndär stegmätare o va tvungen att testa en dag o se hur många steg ja tar.. 10000 är ju de man helst ska ta på en dag.. ohh hittills har ja stampat ihop 9768.. antecknar du eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0