Doktorsprogram!

ja trodde de var ett skämt.. men icke..
bara en massa doktorprogram på tv:n ju.. okej att doktor house e bra men vem fan e "Doctor Who"?
o på ettan är de "skärgårdsdoktorn" vilket iofs var bra när man var mindre..  på fyran är det "Doktorn kan komma" och avslutningsvis är det ett doktorprogram på tv4+ "Dr Phil" ..
man måste ha fattat att sådana program lockar folk.. eller? Verkar så...

hur som helst.. curling var inget för mig :P kul att glida men resten kändes lite lamt.. haha..
maten på pallas var som vanligt gudomlig! nu e ja pigg o glad och ska göra min man glad..
han är o lagar min cykel så jag ska baka en kladdkaka o vispa grädde till honom.. sedan ska jag baka en morotskaka till mig o min käre kusin som kommer imon..
sen ska ja även våga mig på att baka proteinmuffins.. lite intressant o se om de blir gott ju..

mitt i allt detta ska ja hinna med att plugga o skriva såklart..!


image188Ja menar kolla in den här sängkammarblicken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0