disneychoklad!

kilade in på apoteket 1-minut över 12 i förmiddags..
jag som "hatar" folk som kommer typ just en minut över stägningsdags.. hursomhelst så fick ja tag på ett par tabletter.. mirakeltabletter(?) efter en pytteliten tablett som ja svepte vid ett-tiden känner ja mig inte lika äcklig i halsen.. tur att ja har 19stycken till sådana tabletter..

idag har vi farit runt i stan! köpt ascool stor blomma till hallen (på golvet) o en fetingkruka eller snarare hink på biltema där jag placerat blomman i.. seedan blomsterlandet o köpte två lila krukor o blommor.. till vardagsrummet.. nice.. seen rusta å köpt disneychoklad till nerd&mig.. snällt va? (A) o sen en bringare, näsdukar (A), nyckelskåp, bodybutter en cocos o en vanilj<--yammieyammie! .. a massa vuxna grejor.. seen en sväng till myrornas o köpte en väldigt fin kjol för ynka 45kr! NÖJD! o en scarfes..
sedan sprang vi över gatan för att käka på max. MEEN helt jävla fullsatt me svettigt folk.. orka sitta i nåns armhåla liksom! såå vi drog till icamaxi o köpte godis o dricka.. seen drog vi tillbaka till a6 och käkade vardå nånstans? jajemän.. Dragon..
om ja åt kycklingsallad? klart ja gjorde de..
aa de va no hela sagan de!

meen va e de för dag idarå? jo lördag o va skulle ja göra hela dagn ida? leta fram mina termobrallor måntro?! o packa? o köpa färdgrejor som tidningar o shit tills imon?! just de ja! Såå nu ska ja ta tag i livet o brumma hemåt en sväng o vända upp o ner på stället..
SEEN återkommer ja till soffläge o glor på film hela kvällen lång o dricker pepsimax med citronskivor i! Ohyes bebe!


Kommentarer
Postat av: dajana

haha många tycker nog det är en konstig vana att inte äta grönsaker. Haha kycklingsallad har jag aldrig smakat så vet inte ens vad jag missat :D Ha det bra!

2008-03-29 @ 22:19:02
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0